fredag 21. juni 2013

Dagen før dagen

«Her kommer uværet», meldte abc nyheter i ettermiddag. Sånn var det, ja. Det skulle  lyne og tordne og bli et aldeles forferdelig regnvær, ifølge de lærde på området. Skalk lukene. Og jammen fikk de rett. Like greit å bli ferdig med det. Ute høljer det ned  og straks smeller og buldrer og gnistrer det. Det er dagen før dagen, må vite. I halvåttetiden har været fått navnet "Geir" på nettnyhetene, og betegnelsen ekstrem. Jojo men sann.

Borte i hjørnet står min trofaste (?) og vakre Diamant, ferdig striglet og pyntet for sin signingsferd.
Han, eller aller helst liker jeg å tenke at det er en hun, har fått lov å «sove» inne i natt. Underveis må jeg finne et passende navn til min følgesvenn. Forslag tas imot med takk!

Som alle som har opplevd dagen før dagen: Det ligger en forventning i luften. Starten i morgen ser mer enn blaut nok ut, men det er godt håp om å tørke opp utover ettermiddagen.


Lyngstrand Camping – nå er jeg straks på veiJ

1 kommentar:

  1. God tur i morgen. Håper været bedrer seg :-)

    Hilsen naboen

    SvarSlett